Varis-Sonuncu olen umidlerdir

Varis-Sonuncu olen umidlerdir
--------------------------​-------
«Kitab oxumağın vaxtı yetişdi!» devizi altında təqdim olunan kitabın mövzusu real həyat hadisələrindən bəhs edir.

Romanda bəhs edilən hadisələrin bir hissəsi 1990-cü illərin sonlarında yazarın nəşr etdiyi «168 saat» qəzetində işıq üzü görüb. İndi isə müəllif oxucuları dramatik hadisələr, macəralarla zənginləşdirilmiş sevgi hekayəti qəhrəmanlarının sonrakı taleləri ilə tanış edir.

Redaktoru filologiya elmləri namizədi Şərəf Cəlilli olan kitab «Nurlan» nəşriyyat-poliqrafiya müəssisəsində 10 000 tirajla çap olunub.


Varis Yolçiyev vaxtilə AzTV-də yayımlanan «Gecə kanalı» verilişinin həmmüəllifi olub. 1997-2001-ci illərdə «168 saat» qəzetinə rəhbərlik edib, «Azərbaycan» nəşriyyatının baş redaktoru işləyib. 2006-cı ilin sonlarında AzTV-yə qayıdıb.
--------------------------​-------
Kitabi yukle :
 Azerbaycan dilinde : Bu linke klikle

43 yorum:

Adsız dedi ki...

super kitabdi..oxuduqca aglamiwam..inanin oxumaga pewman olmazsiz

Adsız dedi ki...

Chox gozel kitabdi..oxudugum en menali kitab..sehv elemiremse bunun davami 'mektub'adli kitab newr olunmaliydi..ama tapa bilmirem o kitabi..satiwda yoxdu..(

Adsız dedi ki...

COX GOZEL KITABDI HER OXUDUQCA NAILENIN ILQARA OLAN SEVGISIN OXUDUQCA GOZ YAWLARIMI TUTA BILMIREM.MENIM SIZDEN XAIWIM VAR.XAIWIMI YERINE YETIRSENIZ HEDDINDEN COX SEVINEREM.MEN NAILE ADLI QEHREMANLA GORUWMEK ISTEYIREM BIZI GORUWDURSENIZ OLENE QEDER SIZE MINNETDAR OLARAQM.CUNKI NAILENIN HEYATI MENIM HEYATIMA OXWARDI.MINNETDARAM INDIDEN SIZE.

Adsız dedi ki...

EGER NAILE ADLI QEHREMANI MENI GOZRUWDURMEK ISTESENIZ tehmine_eliyarova@box.az-A YAZASINIZ.XAIW OLUNUR BAWQA NIYYETLE YSAZMAYIN.MENIM MEQSEDIM NAILE ADLI QEHEREMANLA GORUWMEKDI BAWQA HEC NE.

Adsız dedi ki...

Cox gozel kitabdi.. Boyuk maragla oxumuwam.

Yagmur kaya dedi ki...

Super kitabdi. meim kitab oxumagiumumiyyetce cox sevirem. Ama Oxudugum kitablarin icinde belkede en maraqlisi bu kitabdi. Naile adli qehramanla o qeder goruwmek isterdim ki bir Allah bilir birde men :)

Adsız dedi ki...

BILMIREM NAILE KIMDI ..BELE DEDIZ MENDE HEVESLENDIME LAP ,,,,mendeeeeee ISTEYIREMMMM

Adsız dedi ki...

inanilmaz maraqli menali dusundurucu bir romandi oxuduqca honkurub agladigimi hec unutmaram hami ele bilmisdi mene nese olum menim de heyatimda nailenin heyatina oxsar hisseler var men bu mehebbeti cox sevmisdim

Adsız dedi ki...

Men hele bu kitabi oxumamisam..ama yaxin zamanda oxuyacam.Umumiyetce bu yazicinin butun romanlari bir birinden maraglidir.Bir ovuc torpaq eseri ise meni ayri bir dunyaya goturdu.super eserdir.tesekkurler Varis Yolcuyeve

Adsız dedi ki...

cox tesirli eserdi.pis oldum oxuduqca meni agladan yegane eserdi

Adsız dedi ki...

mende oxumaq isteyirem tessuf hele kitap menim elime gelib cixmayib.ama ewitdiyme cox gozel kitabdi

Adsız dedi ki...

Salam bu kitab cox maraqlidi. Umumiyyetle menim kitab oxumaga hevesim yoxdu ama bu kitabi oxudaynda maragim arti. oxumayanlarada oxumagi meslehet gorerdim. Inanin pewman olmazsiniz. Bu kitabin ardi son mektubdur.

Adsız dedi ki...

reylerden oxudum maraqli geldi Varis Yolcuyevin romanlardindan oxumuwam amma bu eserini oxumamiwam oxumaq isterdim.satiwda var yeqinki alib oxuyacam cox tewekkurler

Unknown dedi ki...

NaiLe oLub ee hardan goruwsun sizinle ?? :D Kitabi oxumuwam super roman di !

Adsız dedi ki...

Super bir eserdi cox tesirlidi deyer

Unknown dedi ki...

Super kitabdi Mende naile obrazindaki qadinla goruwmek isderdim belkede en boyuk arzum budur

Adsız dedi ki...

men de by kitabi coxdan oxumusam., coxaraqli idi.

Adsız dedi ki...

Oxumuwam oxuduqca honkurtuyle aglamiwam tesirlidi.Nailenin heyatinda baw verenler eynile menim heyatim idi sanki.. (((

Adsız dedi ki...

Cox xosuma geldi.oxumusam tam heyatdan goturulmus kimi yazilib.oxuduqca oxumaq istiyirsen

Adsız dedi ki...

Bu eseri cox boyuk hevesle oxumuwam ve coxda aglamiwam.duzunu desem hardasa ozumu eserin baw qehremani kimi hiss etmiwem.bele bir esere gore twk.size

Adsız dedi ki...

eynile bele bir sevgi men de yasamisam.eseri oxuduqca cox aglamisam.ele bilirdim menim heyatimdi menim yasadigim sevgidir.naileden ferqli olaraq menim heyatimda 2 ci insan olmayib olmayacaq da.ne o ne de men aile qurmayacayiq

Adsız dedi ki...

eynile bele bir sevgi men de yasamisam.eseri oxuduqca cox aglamisam.ele bilirdim menim heyatimdi menim yasadigim sevgidir.naileden ferqli olaraq menim heyatimda 2 ci insan olmayib olmayacaq da.ne o ne de men aile qurmayacayiq

Adsız dedi ki...

Oxumaga deyer
Ama cox heyifki coxlarinda o sevgi yoxdu.bu kitabi menede oxumaga meni oz dilinde desek seven biri teklif etdi. Ozu ise erdedi.

Unknown dedi ki...

Super kitabdi

Unknown dedi ki...

COX maragli romandi, ama bununa adi varmi? Bunu bilmek isteyirem. Naile getdi, sevdiyi insan tutuldu ve her wey bitdimi?

Adsız dedi ki...

cox maragli kitabdi tovsiye edirem

Adsız dedi ki...

super kitabdii

Adsız dedi ki...

salam cox xozel romandi men 6 il bundan evvel oxumusam ama indide xatirlayanda meni aglamaq tutur...cox tesekkurler..insallah hami oxuyar ve ders goturer,,

Unknown dedi ki...

Heqiqeten Naile xanim yawasa onunla taniw olmaq isderdim 2 gecedir yatmiram bu kitabi oxuyuram

Adsız dedi ki...

kitabi oxudum oxuduqca maraqli gelirdi 3gune bitirdim.Ele biliremki Naile ve ILqar dogurdanda var ve men nevaxtsa seherde onlarla tanis olacam.

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Unknown dedi ki...

Salam adim tural bu eseri sevdiyim daniwib mene bir il evvel onan bir nece ay Sora ayrilmiwiq menim ucbatmnan ve nehayetki indce sesini ewitdim wukur yaxwidi onsuz olene kimi onu sevecem bu eseride oxuyabda ele blremki yene o daniwir oncun bide dalawrdiq men deyirdmki qiz sefdi o deyirdi oglan .kitabin Adi aonsa oleb umudlerdi ama men olsemde umudlerim olmez .neyse bele getse oxumun heyatimda bir eserdi yazicisi olmuyan eser .qedrini bilmedim nunuw bagiwda ( gedirem eser tapib oxuyam

Unknown dedi ki...

kitabın 66cı seyfesinin ilk cümlesi 'düz peyserinecen qızarmışdı' ay ble cırıldım gülmeyden

Unknown dedi ki...

kitabın 66cı seyfesinin ilk cümlesi 'düz peyserinecen qızarmışdı' ay ble cırıldım gülmeyden

Adsız dedi ki...

Eser superdi.Kitabin ozunden oxumag daha tesirlidi.Mutleq oxuyun.Yorumlar ucun tewekkurler.

Adsız dedi ki...

Super eserdi.Varis-in eserlerinin hamisi gozeldi ama bu daha tesirli oldu menim ucun.Kitabdan oxumag daha tesirlidi.Mutleq yoxlayin...

Unknown dedi ki...

Heyatimda oxudugum ilk romandi.. 2008 ci ilde oxudugum bu kitabdan sonra hec bir roman bele tesirli olmadi nede bu roman kimi xowuma gelen ikinci kitab olmadi... He Albatros dukanlari var ve o hakdada maraqlanmiwam dogrudu...

Adsız dedi ki...

Salam!Men onu deye bileremki,omrum boyunca bele menali kitap oxumamisam.Bu gun seher yuxudan oyananda gozume satawdi bu kitab,bir iki cumle oxudum,gordum,bu nese basqa birseydi.Oxudum oxudum,ve ozumu saxlaya bilmedim qacdim hamama,honkurtunen agladim.Ve sonra istediyim oglani yigib dedim,meni hec vaxt bawsiz qoyma.Bu gun butun gunu,gorduyum herkese bu kitab haqda danishmisam.Bir sozle oxumaga deyer.

Unknown dedi ki...

Eser cox mukemmeldi oxumaga deyer cox beyendm ama heckime ele bir heyat arzulamiram yazici goresen bu eseri oz fantazyasindanmi yoxsa heqiqi bir naile den yazib

Adsız dedi ki...

Bu eseri çoxdan birr 10 il olarki oxumuşam ve beyenerek oxuduğum eserlerden biri olub. Ellerinize sağlıq. Mükemmel bir eserdir

Gunel dedi ki...

Varisin butun eserlerini oxumusam. Sadece mohtesemdir ❤️Naileni gormek isterdim(

Gunel dedi ki...

Heqiqi Naileden yazib.

 
BlogOkulu Gadgets